tysdag 11. november 2008

Vrææææl!!!!

Eksamensangsten har gjort sitt inntog. Den lammer hjernen, tanken, gleden og alle andre forpliktelser jeg har for tiden. Jeg skriver allerede på to hjemmeeksamener, men jeg er selvsagt livredd for å stryke. Jeg innser at jeg egentlig bør mure meg inne fra nå av og frem til tirsdag 16.desember. Da er min siste eksamen og jeg får forhåpentligvis pustet ut noen timer og sove godt en natt før det braker løs igjen: med julejobbing! For når den siste eksamenen er unnagjort, bærer det avgårde til jobb for å selge bøker til jul. Og på kjøpesentrene er det som kjent alltid travelt de siste ukene før jul, så dette kan bli morsomt. Så folkens, vær så snill og send meg julegaveønsker på SMS, mail eller her på bloggen. Hvis ikke får dere en bok til jul. :P He,he...
Jeg vet at mange kjøpesentre har søndagsåpent, så teoretisk sett kan jeg handle julegaver da. Men det er et problem; jeg jobber selv på et kjøpesenter, dvs. at jeg er på jobb de søndagene det gjelder. Noen som forslag til hvordan en løser tidsklemma? Jeg trenger virkelig råd....

I all panikk, deres Cecy

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hva med å "ansette" en ektemann som handleapekatt? Utstyr ham med handleliste og hans eget VISA-kort. :p

Fru Espedal sa...

Er du sarkastisk eller?
Aner et snev sarkasme, da særlig siden jeg utstyrte deg med handleliste i dag tidlig. Hm.... :P
Men som sagt; mannen må være litt husmor når kvinnen er overlesset i arbeid. "I gode og ONDE dager" vettu!

Anonym sa...

Jeg stemmer NEI til å gi handlelappen til mennene, men et JA til å bruke deres kort! :-)
Tenk hvis du overlater alt ansvaret til Arne - får du da de rette julegavene? I rett størrelse, rett farge? Tenk fornuftig :O)

(Sorry Arne - men dere er ikke så flinke der...)

Jeg kan melde meg som innkjøper hvis Arne er barnevakt :-D