måndag 3. november 2008

Ny blogg!


Kjære venner!

Jeg forstår det kan være stressfullt med sånne som meg, som bare våkner opp en dag og finner det for godt å bytte både bloggadresse og mailadresse. Men da jeg nå har trådt inn i ekteskapet, og til og med banken min har skjønt at jeg har byttet navn, da fant jeg ut at det var på tide at mailadresse og blogg også samsvarte med sivilstatus og etternavn.
Jeg håper ikke det medfører store forvirringer. Fra nå av lover jeg å ikke bytte blogg. Og jeg kan love dere at jeg ikke vil blogge om ting som: dagens outfit, nye slankekurer, sminke, mitt siste toalettbesøk eller sladre om andre. Og jeg kommer ikke til å ta kyssebilder av meg og min mann for så å legge det ut på nettet, jeg legger heller ikke ut bilder av meg selv i "dagens outfit" med dyp utringning og trut-munn. Slike bilder vil i utgangspunktet ikke bli tatt.
Jeg håper på oppdatere bloggen jevnlig, med interessante, kreative, eksotiske og smarte innslag.

Snakkes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg :O)

Fru Espedal sa...

Takker!

Bai sa...

Gratulerer med ny blogg - og eg må bare legge til at eg liker programerklæringa di! Håper du lever opp til denne.