laurdag 27. desember 2008

Jeg er imponert!

Var på kino med mannen min idag. Jeg klarte å overtale ham til å se "Australia". Det var en heeelt fantastisk film! Jeg kan desverre ikke ta meg tid til å gjengi noe referat eller foreta meg en analyse av filmen her og nå, så dere får nøye dere med traileren. Men igjen; den var virkelig god, en salig blanding av morsomme ting, spenning, romantikk og historie. Og ikke minst; filmen har et bra manus, og den var virkelig kunstnerisk utformet. Anbefaler å se filmen, gjerne på kino.



Ellers har vi hatt en koselig jul med familien. Julaften tilbrakte vi hos familien Skretting, 1.juledag var vi samlet med onkler og tanter i Askepottveien (hos Arnes foreldre), og 2.juledag (altså idag) var vi på den tradisjonelle pinnekjøtt-middagen hos svigers. Herlig! Arne gledet seg så mye at han vurderte å droppe frokosten idag, men jeg fikk nå likevel i ham noe frokost. Og det forhindret ham virkelig ikke fra å spise seg god og mett på pinnekjøtt og svigerfars berømte kålrabistappe. Det har vært tre herlige dager hvor vi virkelig har fått ladet batteriene litt. I morgen er det jobbings på meg igjen, så... Nattinatt folkens!

1 kommentar:

nathalie sa...

Godt nytt år!!!

klemmer fra mei^^