onsdag 3. desember 2008

Relativt unødvendig lesing

Jeg er blitt "tagget" av http://fashionsenorita.blogg.no/ og følger dermed følgende instrukser i all lydighet:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Her kommer mine svar:

1) Jeg kjøper alltid en "lykke-penn" før en eksamen.
2) Jeg har en tendens til å kjøpe en del fagbøker uten nødvendigvis å lese alle.
3) Jeg går ikke en dag uten å tenke på mitt andre hjemland Paraguay.
4) Jeg kan ikke gå inn i en babybutikk uten å bli fuktig i øyekroken.
5) Jeg leser faktisk lyrikk.
6) Jeg er elendig på ski, bratte bakker gjør meg redd, likevel vil jeg gå langrenn hver påske vi tilbringer på hytten. (Tror det er en prinsippsak.Påske = vinteridrett)

PS: Hva betyr egentlig verbet "tagge"?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ikke hva "tagge" betyr, men du må tagge videre! :O)

Bai sa...

I følgje http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tagge&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&s=n&alfabet=n&renset=j betyr det 1 i edb: merke dataelementer med tagger (II,1)
2lage merke, signatur med spraymaling på vegger, offentlige transportmidler o l fasaden var t-t ned helt dekket med tagger

Eg kjøper også alltid lykkepenn før eksamen. Det er viktig med slike ritualer.

Anonym sa...

Så bra svar :) Jeg tror tagging er sånn man gjør på veggen vettu, sprayer med spray boks på veggen. Og det tror jeg ikke er lov i Norge, men man blir tagget på nettet sånn som denne greia her. Vet ikke jeg hehe.. :P jeg ble også tagget :) Det er visst en sånn greie som går rundt på mange blogger for tiden :D

Anonym sa...

Er det ikke det butikken heter? Iiik! :) Hvordan gikk eksamen?

Anonym sa...

sv: Nei har ikke profil der lengre, tror jeg skrev det i innlegget over:P Nei tror ikke det, har ikke så mye kontakt med folk fra toppen lengre, vi har på en måte vokst fra hverandre, alle driver med sitt, bor langt unna meg. Og det ble bare sånn desverre, hender jeg sender brev med Rikke da, men det er sjeldent egentlig:P, hun er mye opptatt med jobb å sånn vettu. Å begge er sjeldent på nettby så.. men når vi begge er der så prater vi da, hender noen ganger vi sender mld med hverandre men det er minimalt. Egentlig synd, men det ble bare sånn. Vi er ikke uvenner eller noe, men vi har liksom vårt å drive med osv... Det går veldig bra med meg:), med deg da? Å det blir sikkert godt å bli ferdig med eksamen :)