onsdag 17. desember 2008

Hurra!

Eline er kommet til verden! Og jeg gleder meg til å se bilder av gullet...! Gratulerer så mye Kristin og Stian! :)

Sånn ellers:

Jeg er ferdig med eksamener for i år. Resten av året skal jeg ta julevasken (leiligheten ser bomba ut), få sendt ut julebrev og takkekort, lese romaner, jobbe, titte litt på pensum til neste semester, ta julebaksten, og ellers har jeg tenkt å bare kose meg med familie og venner. Det blir julefeiring hos Skrettings i år, og nyttårsfeiring med Marius, Cathrine og Thea på hytta. Gleder meg!

1 kommentar:

Kristin Kreativius sa...

Å, tusen takk Cecy! Ja, lille Eline har virkelig berørt mange ved å komme! og det mangler neimen ikke på kjærlighet og omsorg og omtanke fra alle kanter! jeg er så takknemlig for det!

Håper dere får en god julefeiring! Og at du får slappet av litt og ladet batteriene til et nytt semester. Bare lese akkurat hva du vil, sove akkurat så lenge du vil, og spise deg god og mett og bare koooose deg! Det er viktig det og skjønner du! :)

hils familien din!

ps: tusen takk for julekort og julegave! Jeg har ikke fått ut finger'n verken med det ene eller det andre... men du skal se det kommer noe i posten når ting har falt litt til ro her. Utpå nyåret en gang....

ha en velsignet julehøytid Cecy og Arne! glad i dere! og det er godt å vite at jeg har dere der nede i sandnes, selv om det er sjelden vi ser hverandre!

god juleklæm fra kristin og eline:)