tysdag 10. februar 2009

Reisefeber


I det siste har jeg hatt skikkelig reisefeber. Jeg har drømt meg bort til solfylte strender, spennende byer, og fascinerende museumsbesøk. Men nå drar jeg faktisk, om ca. 10 uker! Inger kom over noen ganske billige flybilletter til Paris, og jeg gleder meg sykt til å dra! Så dette blir bra. Jeg trengte virkelig å ha noe å se frem til.
Andre nevneverdige høydepunkt fremover:
* Hyttetur i påsken
* Bli ferdig med eksamen
* Pablo Francisco i mars, Stavanger

Ellers ser jeg frem til litt mer fritid og litt mer tid til studiene. Men jeg kommer selvsagt til å savne jobb når jeg fra mars av reduserer min stilling betraktelig. (Fra nesten 40% til en lørdag i mnd. + litt ekstra).

4 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Åh! gooood tur når den tid kommer! Heldige dere! :) ha ei fortreffelig uke cecy! (jeg har drevet å limt inn bilder fra bryllupet deres i dag:) Bedre sent enn aldri ikke sant?!)

Fru Espedal sa...

Takk takk. :) Ha,ha... Vet du, jeg har ikke hatt tid til å lime inn bilder selv enda. :P

Anonym sa...

jeg har ny blogg: http://benedictechillout.blogspot.com

Dere er så søte :) håper du har det bra :) kleeeem <3

Anonym sa...

åh, Paris!!!!