fredag 20. februar 2009

Er så glad i dere!!

4 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Næ, så artig bilde! Glad i deg og Cecy! Snart er det reunion! jippi:)

Cathrine Jensen sa...

Så søte :)

Anonym sa...

Hei! Vil gi deg en link til pappa sin blogg, han har skrevet om Paraguay :) her har du linken:

http://www.bjornolav.blogspot.com/

Kjempe glad i deg :) klem :)

Anonym sa...

Tusen tusen takk for det du skrev, jeg er helt enig i alt du skriver. Jeg har tenkt litt frem og tilbake på det her, både fordeler og ulemper og ikke visst helt hva jeg skal tro, men når jeg tenker ordentlig på det her så er jeg heeeelt imot det! Jeg har aldri prøvd stoff og jeg har ingen i familien som er stoff missbrukere så jeg kan ikke forestille meg hvilken situsajon du er i!! Håper det ordner seg og at denne saken ikke går igjennom!! Kjempe glad i deg Cecy og håper du har det bra! Klem :)