laurdag 22. august 2009

Mellomfase. (Igjen).


Da er vi kommet til enda et veiskille i livet. Leiligheten vår ble solgt kun to dager etter den første og eneste visningen vi hadde, kontrakten er underskrevet og flere tanker om fremtiden diskuteres. Jeg føler livet skrider fremover, sakte men sikkert. Det er som å være på en treg kanotur og vente spent på det som dukker opp rundt neste sving. Til uka er det nytt møte med kontakten vår i banken, da får vi vite hvor stort lån vi får, og om vi får beholde kongekontoen videre. Det er en fantastisk ordning btw.
Idag har vi vært på inspirasjonstur til IKEA, det var faktisk min ektemann som foreslo det. Jeg er godt gift, jeg vet. Det er så rart å være i denne fasen, vi skal faktisk kjøpe vår første bolig sammen. Vi tar enda en viktig beslutning sammen. Jeg husker hvor nervepirrende tanken på en forlovelse var, på å gifte seg, på å kikke etter brudekjolen. Husker hvor spent jeg var på dagen da vi feiret at vi hadde vært sammen i en måned, to måneder, 6 måneder osv. (Ja, vi har sluttet å feire månedsdager...) Merker at tiden går fort. Jeg pratet litt med familien om dette, og min broder sa noe sånt som at: "Ja, dere bør snart tenke på barn også. Tiden går fort, plutselig er du 40år...."

Kjenner jeg gleder meg til resten av livet med deg Arne!

Ingen kommentarer: