tysdag 11. august 2009

Nyheiter!


Nå er leiligheten lagt ut for salg! Den er å finne på finn.no. Jeg liker egentlig ikke helt denne tilstanden av å være i en oppbruddsfase. Foreløpig vet vi bare at det blir visning mandag 17. august og at det er krisetider for studenter som trenger bolig. Bare for å skryte litt da; boligen vår ligger bra til, midt i smørøyet, Sandnes sentrum, 5min å gå til rutebilstasjon og togstasjonen. Jeg har nytt godt av å bo så sentralt i forhold til min egen studenttilværelse. Idag har vi vært på hele 3 visninger faktisk, men det er litt ok å bli litt vant med det. Har litt angst for vår egen visning, er redd det ikke kommer folk eller at folk ikke skal synes vår leilighet er bra nok osv. Men etter å ha sett på boliger idag føler jeg meg litt mer rolig. Vi avdekket både smuler, skitt og lort samt rare løsninger. Vår er tross alt fra 2007, den er faktisk bra nok. Er vel bare jeg som får litt panikk for at ting ikke skal være bra nok.

1 kommentar:

Anna sa...

hej cecilie! så länge sen sist.. hoppas allt är bra med dig!. vaa spännande att flytta. Ska ni bo kvar i sandness?