tysdag 8. desember 2009

Cecy roter i brevkassen del 2: Aromamassasje tilbys DEG!

"Hei Cecilie!

Jeg har nettopp gått på kurs og lært meg aromamassasje. Kunne du tenkt deg en prøvetime? En time med varme hender som masserer ryggen din. For eksempel etter en stressende dag på jobben. Hva kan vel være mer avslappende enn å ligge på en benk og kjenne varme hender tilføre ny energi samtidig som du slapper godt av og lar tankene og drømmene ta deg dit du vil!!

Jeg er en ung mann på 28 år. Å si at vi kjenner hverandre er å ta litt hardt i. Like før jul var jeg innom bokhandelen på Vågen 33. Der fikk jeg god hjelp og service av deg og ble samtidig betatt av deg. Jeg noterte navnet ditt, og etter en del om og men, mener jeg nå å ha funnet frem til deg!!! Derfor får du dette brevet som jeg håper du reagerer positivt på.

Litt mer om meg: Jeg mener selv at jeg er et normalt oppegående og tenkende individ med høflig og behagelig framferd og normalt utseende.

Hvis du synes dette høres spennende og interessant ut, er det bare å sende en mail til athans2@start.no. Hvis du er sikker i din sak, kan du jo foreslå en tid og et sted hvor vi kan treffes. Alternativt kan vi "mailes" litt, slik at du kan få et bedre inntrykk av meg. Det er verdt å prøve. Hvis du overhodet ikke er interessert, respekterer jeg selvsagt det."

.....Det skal også nevnes at dette brevet havnet i postkassen min, uten poststempel eller frimerke på. *Grøsse*

1 kommentar:

Unknown sa...

Det verste er at jeg fant nesten samme brev (uten spesifikk omtale av cecilie) på oppslagstavlene på UiS.