fredag 18. september 2009

Gratulerer med dagen mamma!


Jeg ønsker deg det aller, aller beste på din 45-årsdag. Håper du får en koselig dag, at du får stelt godt med deg selv, håper du får deg et godt måltid. På din dag ønsker jeg deg solfylte høstdager. Jeg ønsker deg tid til refleksjon og ettertanke, gode minner. Jeg ønsker deg Guds rike velsignelse, og håper at du igjen får oppleve Hans utømmelige kjærlighet for deg. Jeg skulle så gjerne invitert deg på et godt lammemåltid, servert deg den beste kaken jeg kunne oppdrive, jeg ville gjort alt. Men jeg vet dessverre ikke hvor du befinner deg. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å be til Gud om at Han sender sine engler til å passe på deg. Jeg håper du bestemmer deg for å ta i mot hjelp snart, det er aldri for sent.

1 kommentar:

Lena sa...

syns d va litt trist og egentlig selv om egentlig d bare var en hilsen til mamma på bursdagen. Håper hun leser dette å tar i mot hjelp så du kan få servere lam å kake..
Lykke til Cecy ;)

klem