måndag 27. april 2009

Lenge leve latskapen

Her en dag uttrykket jeg min frustrasjon over mangelen på system og orden i leiligheten. Det blir fort rotete og støvete i en bolig på 32kvm, særlig når vi ikke akkurat har noe minimalistisk stil. Vi har mat i skapet, krydder og mel. Vi har faglitteratur og skjønnlitteratur i hyllene, vi har cd`er og filmer, brettspill, kokebøker og alt det man pleier å ha. Men uansett; jeg sukker og spør Arne om vi ikke burde gå gjennom duker og sånt i skapet. Jeg visste at noe av det var ødelagt, utvasket og det meste av det var veldig krøllete og fælt. Jeg foreslo at jeg kunne ta meg tid en dag til å stryke haugen med duker.

Da kommer Arne med en av sine gullkommentarer: "Eg lige dugane litt sånn ruglete eg..."

4 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

HA-HA:D Har funnet ut at det er flere som liker dukene "litt ruglete"!

Fru Espedal sa...

He,he... Det er greit for meg, foretrekker å stryke selv. :P Det er ganske digg faktisk, mens man ser på tv eller hører på en lydbok. :)

Anonym sa...

Han der må du spare på;)

Cathrine Jensen sa...

moooaaahaaaaaahaaaaaaa!!! Den va fine, Arne!!