fredag 17. juli 2009

På tur med søstrene Skretting

Mandag 13. til onsdag 15.juli dro jeg og Gunn Elizabeth på en liten ferie. Mandagen tilbrakte vi i Oslo, før vi satte kursen mot Elverum for å besøke familie. Jeg klarte å overbevise henne om en guidet tur på stortinget mens vi var i området. Det var veldig gøy. Ellers gikk vi bare litt rundt, tok en kaffe langs Karl Johan og nøt sommersola.
I Elverum fikk vi en del tid sammen med onkler, tanter og søskenbarn. Jeg tabbet meg ut ved å spørre fetteren min om ikke han var begynt i 1.klasse nå. "Jo`a, men det er jo lenge siden. Nå går jeg i fjerde klasse", var svaret jeg fikk. Såeh...tiden går fort, så altfor fort. Vi fikk også truffet venner fra Paraguay; kompisen vår Esteban var på besøk hos familie i Elverum, så det ble mye tid til latter, mimring og prat. Det var i det hele tatt en riktig så koselig tur. Man burde dra på slike besøk oftere. Nå gjenstår et par dager med jobbing, før jeg og Arne drar til Italia på tirsdag. Vi skal reise sammen med svigers. Gleder meg til det. :)
Og det er riktig så betryggende at svigerfar er en dyktig reiseplanlegger.
Vel, man får komme seg på jobb.
Bilder fra Oslo og Elverum er å finne på Gunn Elizabeth sin blogg.

Ingen kommentarer: